AMIC
Notícies

L’AMIC impulsa el curs “IA per a mitjans de comunicació: aprenent a optimitzar les tasques periodístiques”
Dijous, 30 de octubre 2025

L’Associació de Mitjans d’Informació i Comunicació (AMIC) presenta el curs “IA per a mitjans de comunicació: aprenent a optimitzar les tasques periodístiques”, una proposta formativa fonamental per impulsar la transformació digital del sector periodístic.


El curs començarà el 17 de novembre i inclourà nou sessions en directe, íntegrament en línia, amb continguts que aborden des de la redacció i l’edició audiovisual amb intel·ligència artificial, el posicionament SEO i les audiències, fins a la verificació de fets, l’automatització de processos i la gestió ètica i responsable de la tecnologia.


La formació està adreçada a periodistes, editors, directors i equips de redacció que vulguin conèixer de prop les noves eines i metodologies que la IA posa al servei dels mitjans. El cost del curs és de 620 € per a membres de l’AMIC, totalment bonificable a través de la FUNDAE.


El programa compta amb un professorat d’alt nivell, integrat per professionals en actiu dels mitjans i empreses de comunicació. Així mateix, la iniciativa està organitzada per Clara Soteras, cap d'Innovació i Estratègia Digital a AMIC, i per l’agència Karmina - Utopiq.


Tots els detalls del curs i el temari complet es poden consultar al dossier informatiu i les inscripcions romandran obertes fins al divendres 14 de novembre al través del següent formulari d’inscripció.


                    
Associa't   Planifica una campanya   Innovació   Notícies   Qui som   Junta   Objectius   Serveis   25 anys   Mitjans digitals   Mitjans en paper   Contacta'ns   
Amb el suport de:
Amb la col·laboració de:
Avís legal   Política de privacitat   Política de cookies   Gestiona les teves preferències de cookies