AMIC
Notícies

L’ACPG ha estat a la Fira de Tot Cat de Girona els dies 4, 5 i 6 de juny
Dijous, 10 de juny 2010
Des del passat divendres 4 de juny i fins el diumenge 6, l’ACPG, premsa gratuïta i mitjans digitals, ha estat present a la Fira de Tot Cat al Palau de Fires de Girona.

Aquesta fira vol donar a conèixer i fomentar l’ús de la llengua catalana en l’àmbit empresarial. D’aquesta manera els assistents han pogut conèixer els productes i les empreses que incorporen el català, es van poder proveir de productes i gaudir de l’oferta formativa i lúdica programada.

Més Informació a:
www.detotcat.cat



                    
Associa't   Planifica una campanya   Innovació   Notícies   Qui som   Junta   Objectius   Serveis   25 anys   Mitjans digitals   Mitjans en paper   Contacta'ns   
Amb el suport de:
Amb la col·laboració de:
Avís legal   Política de privacitat   Política de cookies   Gestiona les teves preferències de cookies