AMIC
Notícies

El Gerió digital supera el seu rècord d’audiència
Dimarts, 15 de setembre 2020

El Gerió Digital ha marcat el seu record d’audiència amb 384.497 visitants únics i amb un total de 519.898 visites segons dades d’OJD.

Les dades el consoliden com el mitjà de proximitat gironí de més abast entre els lectors de la demarcació de Girona.

La informació més consultada ha estat tota la relacionada amb la crisi sanitària del coronavirus. Pel que fa a les notícies més compartides a les xarxes socials en destaquen el primer dia sense víctimes mortals per coronavirus a la província amb 15.321 persones que ho van compartir a Facebook.

 


                    
Associa't   Planifica una campanya   Innovació   Notícies   Qui som   Junta   Objectius   Serveis   25 anys   Mitjans digitals   Mitjans en paper   Contacta'ns   
Amb el suport de:
Amb la col·laboració de:
Avís legal   Política de privacitat   Política de cookies   Gestiona les teves preferències de cookies