| Notícies |

| L’ACPG col·labora en la II edició del Fòrum de Comercials de Publicitat de Madrid |
Dijous, 21 de gener 2010
|
|
|
Josep Ritort, Secretari General de l’ACPG, participa en la segona edició del Fòrum Comercials de Publicitat a Madrid. La jornada es fa avui dia 21 de gener a Kinépolis i és organitzada per Más Cuota. L’ACPG, premsa gratuïta i mitjans digitals, és un dels col·laboradors d’aquesta jornada. En la II edició del Fòrum de Comercials de Publicitat de Madrid té entre d’altres ponents a Gonzalo Figari, President de D6; Nacho Pinedo, Director de Màrqueting de Canal Plus; Ana Castro, Connections and Roi Manager de Coca-Cola; Alejandro de Vicente, Director General de Publicidad Unidad Editorial; Santiago Mier, Director General de Danone; María Sánchez del Corral, del Grup Santander; i Ángel de Vicente, Director comercial de RTVE, entre molts d’altres. Algunes de les conferències pronunciades han estat: “De comprador a vendedor”, “El Mensaje Sale del Consumidor” i “El arte de vender”, entre altres conferències de l’àmbit de la publicitat.
Més informació de la jornada: http://ii-edicion.comercialesdepublicidad.com/index.php. |
|
|
|