| Notícies |

| L'ACPG participa en el Saló del Llibre de Barcelona |
Dilluns, 27 de febrer 2006
|
|
 | | Un moment de la taula rodona sobre la premsa en català |
|
El passat novembre l’Associació Catalana de la Premsa Gratuïta (ACPG) va prendre part en el Primer Saló del Llibre de Barcelona, que es va celebrar al recinte firal de Montjuïc del 8 al 13 de novembre. L’ACPG, juntament amb l’ACPC i l’APPEC, va organitzar una mostra de publicacions en la primera iniciativa conjunta que impulsen les tres associacions de premsa en català. La mostra presentava més de quatre-centes publicacions locals, comarcals, especialitzades i gratuïtes sota el títol conjunt de premsa en català.
Durant el Saló, el president de l’ACPG, Mateu Ros, va participar en una taula rodona sobre el present i futur de la premsa en català. Ros va explicar que la premsa gratuïta està dinamitzant el panorama comunicatiu de Catalunya: “Està generant nous lectors”, va dir. A la taula el van acompanyar els presidents de l’APPEC i l’ACPC, Francesc de Dalmases i Estanis Alcover, l’acadèmic Joan Corbella i el membre de l’agència de mitjans Carat, Fèlix Santos. |
|
|
|