AMIC
Notícies

L'ACPG incorpora sis noves capçaleres i ja en suma 51
Dilluns, 27 de febrer 2006
Es tracta del Diari de Vic i El Pregó Sabadell, que entren a formar part de l’ACPG. En el subgrup PGC s’integren a l’associació quatre noves publicacions. Són el Diari de la Torre de Torredembarra, el Nou Palafrugell, l’On? a Sant Cugat i Un Cop d’Ull, publicació amb seu a Tortosa, que es distribueix a la comarca del Baix Ebre.
Amb aquestes incorporacions l’Associació Catalana de Premsa Gratuïta (ACPG) ja suma cinquanta-una capçaleres, repartides per comarques d'arreu del país, com l'Alt Urgell, el Segrià, el Baix Empordà, el Maresme, l'Anoia, el Tarragonès o el Baix Llobregat.

                    
Associa't   Planifica una campanya   Innovació   Notícies   Qui som   Junta   Objectius   Serveis   25 anys   Mitjans digitals   Mitjans en paper   Contacta'ns   
Amb el suport de:
Amb la col·laboració de:
Avís legal   Política de privacitat   Política de cookies   Gestiona les teves preferències de cookies