Aquesta pàgina web utilitza cookies
Les cookies d'aquest lloc web s'utilitzen per personalitzar el contingut i els anuncis, oferir funcions de xarxes socials i analitzar el trànsit. A més, compartim informació sobre l'ús que feu del lloc web amb els nostres partners de xarxes socials, publicitat i anàlisi web, els quals poden combinar-la amb altra informació que els hàgiu proporcionat o que hagin recopilat a partir de l'ús que hàgiu fet dels seus serveis. Per a més informació consulta la Política de cookies. Pots acceptar totes les cookies o gestionar les teves preferències:
Primer campanya publicitària conjunta dels mitjans de l’Àrea digital de l’ACPG
Dimecres, 16 de juliol 2008
Imatge de la campanya "Aquest estiu no passis fred. Posa’l a 25ºC”.
L’Àrea digital de l’ACPG està en ple funcionament. Durant aquest mes ha obtingut la primera campanya publicitària conjunta a la qual han participat 22 mitjans digitals. La campanya ha estat de regulació de temperatures i ha constat de bàners amb el lema de la campanya “Aquest estiu no passis fred. Posa’l a 25ºC”.
La campanya ha estat impulsada pel Departament d’Economia i Finances per tal de fomentar l’ús responsable dels aparells d’aire condicionat, de manera que el termòstat sempre es posi a una temperatura adequada que generi benestar i, al mateix temps, estalviï energia.