AMIC
Notícies

Es comença a distribuir "Sí, se puede"
Dilluns, 27 de febrer 2006
Ja fa unes setmanes que va sortir a la llum a l'àrea metropolitana de Barcelona el nou setmanari adreçat principalment als immigrants 'Sí, se puede'. Els editors de la publicació han informat que en distribuiran uns 30.000 exemplars tots els dissabtes a les boques de metro dels voltants de Barcelona i a més de 300 establiments dirigits al públic immigrant. 'Sí, se puede' es defineix com un mitjà de comunicació de caràcter integrador i igualitari, adreçat a iberoamericans, africans, àrabs, europeus de l'est i asiàtics. El setmanari, que es publica a Madrid amb una tirada de 70.000 exemplars, és gratuït.

                    
Associa't   Planifica una campanya   Innovació   Notícies   Qui som   Junta   Objectius   Serveis   25 anys   Mitjans digitals   Mitjans en paper   Contacta'ns   
Amb el suport de:
Amb la col·laboració de:
Avís legal   Política de privacitat   Política de cookies   Gestiona les teves preferències de cookies