AMIC
Notícies

L’INFORMATIU COMERCIAL “EL RECLAM” ES RENOVA
Dimecres, 21 de setembre 2016
El Reclam, mitjà associat a l’AMIC, estrena aquest setembre nou disseny interior per tal de donar un aire més modern i fresc a les seves dues edicions Reclam Osona-Ripollès i Cerdanya-Alt Urgell, amb més contingut i la introducció d’elements estètics que ajuden a endreçar-ho millor.
Tot i aquest canvi, l’informatiu comercial manté les seves guies de salut, immobiliària, restaurants, hotels i anuncis classificats entre d’altres seccions.
 
 
 

                    
Associa't   Planifica una campanya   Innovació   Notícies   Qui som   Junta   Objectius   Serveis   25 anys   Mitjans digitals   Mitjans en paper   Contacta'ns   
Amb el suport de:
Amb la col·laboració de:
Avís legal   Política de privacitat   Política de cookies   Gestiona les teves preferències de cookies