AMIC
Notícies

L’Opinador, una eina que apropa l'opinió dels professionals al gran públic
Dijous, 11 de octubre 2012
El grup Prestomedia, en col•laboració amb Admira Labs, ha llançat un nou producte per dotar de més qualitat els continguts i satisfer les necessitats informatives de la societat. La nova eina s'anomena L’Opinador i neix com una plataforma tecnològica en què prestigiosos professionals de la comunicació expressen les seves idees directa i lliurement d'una forma directa i personal.

L’Opinador és una plataforma tecnològica que permet a qualsevol accedir des de qualsevol ordinador o telèfon, fix o mòbil, a les opinions més autoritzades i plurals del panorama periodístic nacional. Qualsevol persona podrà accedir a l'opinió exclusiva dels principals periodistes o especialistes del món de la política, l'economia, la cultura o l'oci.

L’Opinador és una eina àgil, directa, senzilla i econòmica, i s'ha convertit per dret propi en un canal que agrupa el punt de vista de destacats professionals de la comunicació d'una manera àgil, natural i espontània. Els usuaris que optin per aquest nou canal d'informació podran rebre al seu telèfon una trucada del periodista que els interessi. Aquesta crida aporta un valor afegit a les quantitats ingents d'informació que rebem. Més informació CLICANT AQUÍ http://www.elopinador.es/

                    
Associa't   Planifica una campanya   Innovació   Notícies   Qui som   Junta   Objectius   Serveis   25 anys   Mitjans digitals   Mitjans en paper   Contacta'ns   
Amb el suport de:
Amb la col·laboració de:
Avís legal   Política de privacitat   Política de cookies   Gestiona les teves preferències de cookies