AMIC
Notícies

El Termcat publica la terminologia de les festes de Maó
Divendres, 21 de setembre 2012
Coincidint amb la celebració de les festes de la Mare de Déu de Gràcia de Maó (Menorca), que s’han fet del 6 al 9 de setembre, el Termcat (Centre de Terminologia) ha publicat un vocabulari en línia que recull i defineix els termes específics d’aquesta celebració. Es tracta de termes relatius als diversos àmbits que formen part de la festa: l’estructura, els actes més rellevants, els elements materials, la música i els plats tradicionals.

La terminologia ha estat aplegada per la lingüista Anna Tudurí Suaus i inclou termes com jaleo, colcada, fabioler, guindola, aigua-ros o buldrafa.

                    
Associa't   Planifica una campanya   Innovació   Notícies   Qui som   Junta   Objectius   Serveis   25 anys   Mitjans digitals   Mitjans en paper   Contacta'ns   
Amb el suport de:
Amb la col·laboració de:
Avís legal   Política de privacitat   Política de cookies   Gestiona les teves preferències de cookies