AMIC
Notícies

Es dupliquen els lectors de premsa en dispositius a Anglaterra
Dijous, 13 de setembre 2012
L'enquesta National Readership Survey, que s'elabora cada trimestre, indica en la seva última onada que ha existit un increment important delm nombre de persones que llegeixen diaris o revistes en dispositius com tablets o eReaders en l'últim any, en concordança amb l'augment generalitzat d'aquesta mena de dispositius.

L'estudi ha registrat un increment en l'ús de tablets i eReaders de l'1,5% al 3,2% pel que fa a la lectura de revistes i d'un 2.4% a un 5% pel que es refereix a diaris en els darrers 12 mesos.

Les aplicacions que apleguen continguts també han crescut en ús en el darrer any, d'un 2,7% a un 3,5%. En termes més generals, el 44% de gent que té una tablet la fa servir per llegir continguts provinents d'un diari, i el 27% hi llegeix reportatges de revistes.

                    
Associa't   Planifica una campanya   Innovació   Notícies   Qui som   Junta   Objectius   Serveis   25 anys   Mitjans digitals   Mitjans en paper   Contacta'ns   
Amb el suport de:
Amb la col·laboració de:
Avís legal   Política de privacitat   Política de cookies   Gestiona les teves preferències de cookies