El divendres 11 de juliol, l’AMIC celebra la seva 28a Assemblea General Ordinària de l’Associació de Mitjans d’Informació i Comunicació a la Sala de Graus de l'Edifici Gramenet del Campus de l'Alimentació de Torribera, de la UB a Santa Coloma de Gramenet comptant amb el mitjà ElMirall.net com a amfitrió. Enguany, l’AMIC compleix 28 anys i ha presentat la IA.AMIC, una aplicació d’intel·ligència artificial pensada per a les redaccions i que s’anirà actualitzant i millorant. L’assemblea anual és la data on es troben tots els associats de l’AMIC i comparteixen inquietuds i propostes per tal de generar vincles i crear una visió conjunta de cara el futur de la manera que més s’adeqüi a les necessitats del sector.
Durant l’acte, l’AMIC exposarà la memòria d’activitats de l’Associació, els serveis que ofereix i els resultats de l’any 2024. Així com el nombre total d’associats que compta amb 579 -207 mitjans en paper, 357 mitjans digitals i 15 mitjans audiovisuals-. Amb l’afegit que, del total de mitjans de l’AMIC, 309 estan auditats per OJD, PGD o OJDinteractiva, un fet únic a l’estat espanyol.
L’assemblea d’enguany s’organitza amb el suport de l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet i la col·laboració del mitjà ElMirall.net en el seu 20è aniversari.
|