Notícies

Els premis Sonor, organitzats per La Mira, tanca amb prop de 200 podcast inscrits
Dimarts, 5 de abril 2022

Els Premis Sonor, organitzats per el mitja de comunicació associat a l'AMIC, La Mira, amb col·laboració de Catalunya Ràdio, va tancar el període d’inscripció amb 168 podcast diferents el passat 31 de març. Una xifra que augmenta a prop de 200 tenint present que alguns opten a imposar-se en més d’una categoria.

“Amb aquestes dades es fa evident la importància i la necessitat que hi havia de reconèixer i, sobretot visibilitzar, el talent dels Països Catalans que aposta per crear contingut en català”, destaquen a la web dels Premis Sonor.

Durant les setmanes vinents els membres del jurat analitzaran les candidatures presentades i duran a terme la deliberació de les propostes guanyadores, que es donaran a conèixer durant la gala d’entrega de premis que tindrà lloc el dilluns 13 de juny a l’Antiga Fàbrica Estrella Damm.

Un jurat d’experts atorgarà els següents guardons: millor podcast de ficció, millor podcast de narrativa no-ficció (inclou periodisme i investigació periodística), millor podcast d’entreteniment (inclou humor), millor podcast conversacional, millor podcast publicitari (branded-podcast) i millor podcast d’innovació. A més, i a proposta seva després d’analitzar tots els espais, lliurarà aquests premis: millor realització i disseny sonor, millor guió (idea original), millor producció i millor podcaster (presentador/a, conductor/a).

Els premis Sonor també compten amb el patrocini de TRAM i el suport d'iVoox i Estrella Damm.

 


                
Associa't   Planifica una campanya   Innovació   Notícies   Qui som   Junta   Objectius   Serveis   25 anys   Mitjans digitals   Mitjans en paper   Contacta'ns   
Amb el suport de:
Amb la col·laboració de:
Avís legal   Política de privacitat   Política de cookies