Casal dels Infants
El departament convocarà una nova subvenció de 300.000 euros per a la contractació de monitors i monitores especialitzats per la participació d'infants amb discapacitat de les activitats de lleure

 









 

 

El Govern incrementa prop d'un 50% la partida per a beques d'oci a famílies vulnerables
Drets Socials vol destinar 300.000 euros a facilitar la contractació de monitors especialitzats en discapacitats

El Departament de Drets Socials ha incrementat prop d'un 50% l'import destinat a becar el lleure educatiu d'infants i adolescents de famílies vulnerables, tal com ha anunciat la consellera Violant Cervera.

La consellera ha anunciat que "per tal de garantir que els infants i adolescents de famílies vulnerables i en risc d'exclusió social tinguin l'estada becada en colònies, casals i campaments de lleure", el departament de Drets Socials incrementarà gairebé un 50% la línia de la convocatòria de subvencions, passant de 600.000 euros a 850.000 euros. Aquests diners s'aportaran directament a les federacions d'entitats d'educació en el lleure i la conselleria calcula que se'n beneficiaran uns 10.000 infants i adolescents.

A més a més, el departament convocarà una nova subvenció de 300.000 euros per a la contractació de monitors i monitores especialitzats per la participació d'infants amb discapacitat de les activitats de lleure. En aquest sentit, la consellera ha reblat: "Avancem per garantir el dret al lleure, especialment d'aquells infants més vulnerables, fent créixer aquelles subvencions i beques vinculades a aquesta participació".

Notícies relacionades
Les entitats reclamen reforçar el sistema de drets socials amb més recursos i coordinació
Demanen ampliar la capacitat de resposta dels serveis socials i una administració més àgil i proactiva
Barcelona lliura 30 pisos a entitats del tercer sector per a atendre persones en situació de vulnerabilitat
Es destinaran a persones sense llar, amb discapacitat, joves en risc i víctimes de violència masclista
Més de 20.000 infants en situació de vulnerabilitat a Catalunya reben suport de CaixaProinfància per afrontar el nou curs
Obre un nou allotjament temporal a Barcelona per a persones en situació de vulnerabilitat
15 pisos amb capacitat per a 40 persones serviran com una alternativa residencial durant dos anys
 
Veure més notícies
 
Cultura popular
Dimarts 23 es presenta l’edició en català del llibre ‘Un ajuntament anomenat Ells’, de Francisco Candel
L’obra parla sobre els “somnis i paranys” del període decisiu en què els catalans recuperaren el timó dels ajuntaments
Santa Eulàlia se celebra a les xarxes
Un documental de l’Esbart Ciutat Comtal i una exposició virtual del Museu Diocesà conviden a descobrir la figura i llegenda de la patrona de Barcelona
 


AMIC - Qui som? - Avís legal
Rambla de Catalunya, 14 1r - 08007 Barcelona
Tel. 93 452 73 71