Foto: Catosfera
Aquest és el quart any consecutiu que Girona acull la Catosfera, el centre neuràlgic del debat sobre Internet en el marc d'una capital amb un sector tecnològic emergent molt potent.

 









 

 

El debat ‘Les xarxes socials com altaveu del discurs femení’ aterra a la jornada Catosfera
Els drets civils, la gastronomia, els joves o la música seran altres temes de debat en aquesta edició que se celebrarà els dies 18, 19 i 20 d'octubre a Girona

El cicle de debats en profunditat sobre les novetats tecnològiques i del món d’internet i la comunicació, la Catosfera, torna a Girona els propers 18, 19 i 20 d’octubre a l’Auditori Josep Irla de Girona. Aquesta és la desena edició i arriba amb un programa molt variat on hi destaca una taula dedicada a l'ús de les xarxes socials com a altaveu del discurs femení.


Aquesta tindrà lloc el dissabte 20 d'octubre a les 11 del matí i comptarà amb la intervenció de Cristina Fallaràs, escriptora i comunicadora a La Marea i Público i impulsora del hastag #cuentalo per promoure que les dones expliquin i comparteixin les històries d’abusos i agressions sexuals.


També intervendrà l’Alba Fernández Pous, que és educadora social, Júlia Barceló, actriu i directora, i Meius Ferrés, cap de comunicació de la Universitat de Girona. La taula estarà moderada pel periodista Jofre Font.
Aquest és el quart any consecutiu que Girona acull la Catosfera, el centre neuràlgic del debat sobre Internet en el marc d'una capital amb un sector tecnològic emergent molt potent.


De fet, des de l'organització de la Catosfera “es valora molt positivament l'acollida de la ciutat d'aquestes jornades que ja són una cita imprescindible al calendari en el món de la comunicació i Internet del país”. Participen en l’organització de la Catosfera l’Ajuntament de Girona i la Generalitat de Catalunya.

 

Notícies relacionades
“Un pas important”: les entitats valoren l’aprovació de la reforma de les lleis de dependència i discapacitat
El Sindicat de Mares en la Diversitat, Dincat i Cocarmi alerten que caldran “recursos suficients” per dur a terme la normativa
Acord entre administracions i tercer sector per posar fi al sensellarisme el 2035
La segona reunió de treball de la Taula Institucional no concreta mesures ni pressupost per assolir-ho
Les entitats reclamen reforçar el sistema de drets socials amb més recursos i coordinació
Demanen ampliar la capacitat de resposta dels serveis socials i una administració més àgil i proactiva
Barcelona lliura 30 pisos a entitats del tercer sector per a atendre persones en situació de vulnerabilitat
Es destinaran a persones sense llar, amb discapacitat, joves en risc i víctimes de violència masclista
 
Veure més notícies
 
Cultura popular
Dimarts 23 es presenta l’edició en català del llibre ‘Un ajuntament anomenat Ells’, de Francisco Candel
L’obra parla sobre els “somnis i paranys” del període decisiu en què els catalans recuperaren el timó dels ajuntaments
Santa Eulàlia se celebra a les xarxes
Un documental de l’Esbart Ciutat Comtal i una exposició virtual del Museu Diocesà conviden a descobrir la figura i llegenda de la patrona de Barcelona
 


AMIC - Qui som? - Avís legal
Rambla de Catalunya, 14 1r - 08007 Barcelona
Tel. 93 452 73 71