ACN | Pau Cortina
La Fundació Columbus està actualment immersa en un programa d’ajuda a infants amb càncer perquè puguin accedir a la teràpia de protons, que és menys invasiva que la radioteràpia tradicional, en instal·lacions d’arreu d’Europa.

 









 

 

‘50 pals al càncer infantil’: Pau Donés ofereix un concert solidari a la Casa Batlló
Els fons es destinaran a facilitar l'accés a tractaments als nens amb càncer i malalties rares de la Fundació Columbus

El cantant Pau Donés, del grup Jarabe de Palo, oferirà aquest divendres, 20 d’abril, el concert solidari ‘50 pals al càncer infantil’ a la Casa Batlló de Barcelona. Aquest concert té per objectiu aconseguir fons per facilitar l'accés a tractaments avançats de nens amb càncer i malalties rares de la Fundació Columbus.

El concert arriba al mateix moment que Pau Donés lluita contra la seva malaltia. Ja fa més d’un any que va anunciar que li havien diagnosticat un segon càncer. Lluny de desanimar-se, però, segueix trepitjant els escenaris amb més força que mai. De fet, no és la primera vegada que el cantant participa en un concert solidari. Des que té càncer, ha aconseguit recopilar més de 75.000 euros en concerts benèfics per ajudar a la investigació d’aquest tipus de tumors.

Al concert d’aquest divendres, Donés estarà acompanyat del seu grup i del cellista de l'Orquestra Nacional d'Espanya, Ángel Luis Quintana, que actuarà amb el cello “Il Soldato”, un instrument del 1800 que ha estat protagonista del tour de concerts que organitza la fundació en diferents ciutats del món.

La Fundació Columbus està actualment immersa en un programa d’ajuda a infants amb càncer perquè puguin accedir a la teràpia de protons, que és menys invasiva que la radioteràpia tradicional, en instal·lacions d’arreu d’Europa.

 

‘50 palos’

‘50 palos’ és el darrer disc de Pau Donés. Una obra que resumeix la filosofia de vida a la que s’ha vist abocat els darrers anys: “viure el present”. Perquè és precisament a base de “pals” que ha pogut de superar tots els obstacles que s’ha trobat pel camí.

 

 

Notícies relacionades
“Un pas important”: les entitats valoren l’aprovació de la reforma de les lleis de dependència i discapacitat
El Sindicat de Mares en la Diversitat, Dincat i Cocarmi alerten que caldran “recursos suficients” per dur a terme la normativa
Acord entre administracions i tercer sector per posar fi al sensellarisme el 2035
La segona reunió de treball de la Taula Institucional no concreta mesures ni pressupost per assolir-ho
Les entitats reclamen reforçar el sistema de drets socials amb més recursos i coordinació
Demanen ampliar la capacitat de resposta dels serveis socials i una administració més àgil i proactiva
Barcelona lliura 30 pisos a entitats del tercer sector per a atendre persones en situació de vulnerabilitat
Es destinaran a persones sense llar, amb discapacitat, joves en risc i víctimes de violència masclista
 
Veure més notícies
 
Cultura popular
Dimarts 23 es presenta l’edició en català del llibre ‘Un ajuntament anomenat Ells’, de Francisco Candel
L’obra parla sobre els “somnis i paranys” del període decisiu en què els catalans recuperaren el timó dels ajuntaments
Santa Eulàlia se celebra a les xarxes
Un documental de l’Esbart Ciutat Comtal i una exposició virtual del Museu Diocesà conviden a descobrir la figura i llegenda de la patrona de Barcelona
 


AMIC - Qui som? - Avís legal
Rambla de Catalunya, 14 1r - 08007 Barcelona
Tel. 93 452 73 71