Hospital Arnau de Vilanova
Segons han apuntat fonts hospitalàries, es desprèn de diverses investigacions, que un pacient feliç i positiu afronta la prova o la intervenció quirúrgica d'una manera més relaxada.

 









 

 

El servei de pediatria de l'Hospital Arnau de Vilanova de Lleida incorpora dos cotxes elèctrics per als infants ingressats
Els vehicles, donats per BMW Unicars Ponent, s'utilitzaran en els trasllats per fer proves o sotmetre's a una operació

L'Hospital Universitari Arnau de Vilanova ha presentat aquest dimecres dos cotxes elèctrics per als infants ingressats al servei de pediatria.

Els vehicles són fruit d'una donació de l'empresa lleidatana BMW Unicars Ponent i serviran per desplaçar als nens i nenes a fer les proves dins l'hospital o entrar a la sala d'operacions d'una manera més divertida i relaxada. L'objectiu és millorar la seva experiència, tenint en compte que poden sentir-se intimidats dins l'entorn sanitari.

Segons han apuntat fonts hospitalàries, es desprèn de diverses investigacions, un pacient feliç i positiu afronta la prova o la intervenció quirúrgica d'una manera més relaxada, motiu pel qual aquesta iniciativa dels cotxes es va estenent per diversos centres hospitalaris catalans.

El servei de pediatria de l'Hospital Arnau de Vilanova disposa de 16 habitacions d'hospitalització on es poden atendre fins a 30 infants ingressats. Les instal·lacions compten amb ciberaula, sala de jocs i aula hospitalària. L'any 2018, el servei va gestionar 1.177 altes hospitalàries i l'estada mitjana va ser de 3,47 dies.

Notícies relacionades
Més de 20.000 infants en situació de vulnerabilitat a Catalunya reben suport de CaixaProinfància per afrontar el nou curs
Obre un nou allotjament temporal a Barcelona per a persones en situació de vulnerabilitat
15 pisos amb capacitat per a 40 persones serviran com una alternativa residencial durant dos anys
Més de 135.000 infants en risc de pobresa començaran el curs sense beca menjador
Educo denuncia que Catalunya té el preu de menjador més alt de tot l’Estat
No estic bé, on he d’anar? Els recursos d’atenció a la salut mental dels joves a Barcelona
Una guia dels serveis presencials i virtuals per a persones entre 12 i 35 anys
 
Veure més notícies
 
Cultura popular
Dimarts 23 es presenta l’edició en català del llibre ‘Un ajuntament anomenat Ells’, de Francisco Candel
L’obra parla sobre els “somnis i paranys” del període decisiu en què els catalans recuperaren el timó dels ajuntaments
Santa Eulàlia se celebra a les xarxes
Un documental de l’Esbart Ciutat Comtal i una exposició virtual del Museu Diocesà conviden a descobrir la figura i llegenda de la patrona de Barcelona
 


AMIC - Qui som? - Avís legal
Rambla de Catalunya, 14 1r - 08007 Barcelona
Tel. 93 452 73 71