Juan Manuel Manrique (CAdIC): "És clar que imagino una Catalunya en què Rodalies funciona bé"
El president del Consell Assessor d’Infraestructures de Catalunya assegura que "hem invertit poc i malament en les nostres infraestructures"
Juan Manuel Manrique (Almassora, 1949) acaba de celebrar la desena Nit de les Infraestructures, que, alhora, és la primera que viu com a president del Consell Assessor d’Infraestructures de Catalunya (CAdIC). Manrique és enginyer ...
Centres de dades, cables submarins i l'ombra aragonesa: Quo Vadis, Catalunya?
La infraestructura de connectivitat i l'ecosistema empresarial potencien un sector que topa amb els frenètics canvis tecnològics i les dificultats de finançament
En els darrers anys, l’Aragó s’ha posicionat amb força com a principal territori tractor de centres de processament de dades (CPD) de l’Estat. En un informe publicat aquest mateix dilluns, la banca d’inversi&oacu...
Gepork, la revolució que va portar la inseminació artificial a les granges catalanes
El Grup Gepork, que va introduir aquesta tècnica pionera el 1979, avui factura més de 100 milions d'euros i s'ha convertit en líder de la distribució veterinària
El 1979, Gepork va revolucionar la cria de porcs a les granges catalanes amb la introducció de la inseminació artificial porcina. Van ser els pioners d'aquesta tècnica a tot l'estat espanyol. Gairebé 50 anys d...

 


 

El joc de cadires de l'economia catalana
Un resum dels fitxatges més destacats del món professional

La selecció dels anuncis més rellevants dels darrers dies:

-Cupra ha designat Sven Schuwirth com a nou director d’operacions del fabricant de vehicles, en substitució d’Antonino Labate. Schuwirth es va incorporar a Seat l’any 2021 en qualitat de cap de Negoci Digital i Estratègia de Producte.

-Canvis al consell d’administració d’Hipra. El laboratori farmacèutic, amb seu a la població gironina d’Amer, ha fitxat Alfredo Bru i Elia Torroella. El primer és directiu de la firma de capital risc Sherpa Capital i la segona actua com a vicepresidenta de la R+D a Hipra.

-El Port de Barcelona tria Miquel de la Mano com a nou director tècnic de la Fundació BCN Port Innovation. Enginyer industrial per la Universitat Politècnica de Catalunya, De la Mano també s’ha especialitzat en sistemes intel·ligents de transport i xarxa elèctrica.

-Rai Recoder assumeix la direcció general de Deleito, la firma de restauració i hamburgueses que ell mateix va fundar fa dos anys. En aquesta nova etapa, Recoder també liderarà el departament de màrqueting i altres accions promocionals.

-Marta Puyuelo és la nova presidenta de l’Associació d’Snacks pels pròxims dos anys. Enginyera agrònoma per la Universitat de Lleida, Puyuelo exerceix de directora d’Assumptes Corporatius i Sostenibilitat de PepsiCo al sud d’Europa.

-Clave Capital inaugura una oficina a Barcelona. Des de les instal·lacions del Parc Científic de Barcelona, la gestora d’actius alternatius liderarà els projectes, en gran part d’innovació i salut, sota el comandament de Giacomo De Simone.

-Luis Madrid ocuparà el càrrec de gerent de la clínica Asepeyo a Sant Cugat del Vallès, en substitució de Manel Fernández. Fins ara, Madrid exercia tasques de coordinació pels centres del grup a Catalunya. El centre de Sant Cugat és conegut per la seva especialitat en traumatologia.

-María Milà, nova directora de l’Hospital HM Nens. Llicenciada en Medicina per la Universitat de Barcelona i màster en Gestió Sanitària per la Universitat Internacional de Catalunya, la missió de Milà és impulsar la transformació digital del centre.

-Toni Serra liderarà el negoci de Healthcare a Espanya i Portugal, en qualitat de director general. Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat de Barcelona, l’alt directiu acumula una llarga experiència en el món de la salut i la consultoria.

-Renta 4 Banco renova el mandat de Gemma Aznar com a consellera independent de l’entitat financera. Formada en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat Abat Oliba, Aznar també ha treballat al Banco Santander i Mary Kay Cosmetics.

-SotySolar formalitza el nomenament de Montserrat Lavilla com a nova directora de màrqueting de la companyia d’energia fotovoltaica. Formada en Publicitat a la Universitat Autònoma de Barcelona, Lavilla ha treballat a Engel & Voelkers i Adevinta.

-Andreu Martínez s’incorpora a Topcon com a product manager. Diplomat en Òptica per la Universitat Politècnica de Catalunya, Martínez s’encarregarà d’oferir suport als professionals usuaris de la firma de visió. Abans, l’executiu ha desenvolupat la seva trajectòria a firmes com Zeiss o Esteve.

-Laura Romero és la nova responsable de Creixement i Màrqueting a Havas. Llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat Ramon Llull i màster en direcció de Comunicació a la Universitat Pompeu Fabra, Romero ha passat per les oficines de Jirada, DDB i Be[Agency].

Aleix Ramirez

 
Veure més notícies
 


AMIC - Qui som? - Avís legal
Rambla de Catalunya, 14 1r - 08007 Barcelona
Tel. 93 452 73 71