Casal dels Infants
El departament convocarà una nova subvenció de 300.000 euros per a la contractació de monitors i monitores especialitzats per la participació d'infants amb discapacitat de les activitats de lleure

 









 

 

El Govern incrementa prop d'un 50% la partida per a beques d'oci a famílies vulnerables
Drets Socials vol destinar 300.000 euros a facilitar la contractació de monitors especialitzats en discapacitats

El Departament de Drets Socials ha incrementat prop d'un 50% l'import destinat a becar el lleure educatiu d'infants i adolescents de famílies vulnerables, tal com ha anunciat la consellera Violant Cervera.

La consellera ha anunciat que "per tal de garantir que els infants i adolescents de famílies vulnerables i en risc d'exclusió social tinguin l'estada becada en colònies, casals i campaments de lleure", el departament de Drets Socials incrementarà gairebé un 50% la línia de la convocatòria de subvencions, passant de 600.000 euros a 850.000 euros. Aquests diners s'aportaran directament a les federacions d'entitats d'educació en el lleure i la conselleria calcula que se'n beneficiaran uns 10.000 infants i adolescents.

A més a més, el departament convocarà una nova subvenció de 300.000 euros per a la contractació de monitors i monitores especialitzats per la participació d'infants amb discapacitat de les activitats de lleure. En aquest sentit, la consellera ha reblat: "Avancem per garantir el dret al lleure, especialment d'aquells infants més vulnerables, fent créixer aquelles subvencions i beques vinculades a aquesta participació".

Notícies relacionades
Augmenten les denúncies per discriminació LGTBI-fòbica a Catalunya, amb 318 incidències el 2024
L’Observatori Contra l’LGTBI-fòbia exigeix més recursos i polítiques públiques orientades a la garantia de drets
Els experts proposen una prestació complementària d’habitatge per fer front a la pobresa infantil
El CETIS planteja un ajut universal per a la primera infància i prestacions compatibles amb la feina
El sensellarisme, la inclusió social i l'ecofeminisme, entre els temes dels nous projectes del Palau Macaya
Neix Tenim respostes, un espai digital per resoldre dubtes sobre la sordesa
La iniciativa d’ACAPPS facilita informació i ofereix eines de suport a famílies i persones que pateixen pèrdua auditiva
 
Veure més notícies
 
Cultura popular
Dimarts 23 es presenta l’edició en català del llibre ‘Un ajuntament anomenat Ells’, de Francisco Candel
L’obra parla sobre els “somnis i paranys” del període decisiu en què els catalans recuperaren el timó dels ajuntaments
Santa Eulàlia se celebra a les xarxes
Un documental de l’Esbart Ciutat Comtal i una exposició virtual del Museu Diocesà conviden a descobrir la figura i llegenda de la patrona de Barcelona
 


AMIC - Qui som? - Avís legal
Rambla de Catalunya, 14 1r - 08007 Barcelona
Tel. 93 452 73 71