La mostra es pot visitar a la Biblioteca Pompeu Fabra de Mataró fins al 16 de febrer i del 6 de març al 8 d'abril a la d'Antoni Comas.

 









 

 

Neix ‘TecnoGirl’, un projecte que vol apropar la ciència a les noies adolescents
La iniciativa arrenca amb una exposició i tallers de diverses temàtiques

Fomentar les vocacions tecnològiques entre les noies adolescents. Aquest és l’objectiu que persegueix el projecte ‘TecnoGirl’. La iniciativa, impulsada per Tecnocampus, pretén apropar la ciència i tecnologia a l’alumnat de secundària, especialment, al col·lectiu de noies entre els 12 i 18 anys.

La primera acció que engega aquest projecte és una exposició que reivindica el paper de les dones en els àmbits de la ciència i la tecnologia. La mostra ha estat inaugurada per la científica i escriptora mataronina Sonia Fernández-Vidal i es podrà visitar fins al 16 de febrer, a la biblioteca Pompeu Fabra de Mataró.

D’aquesta manera, tal com indiquen al seu web, el projecte vol contribuir “a posar fi a la bretxa de gènere que hi ha en professions d’aquest àmbit”.

Per aconseguir aquest objectiu, organitzarà tallers d'animació, robòtica, videojocs, invents, creativitat, etc., així com una exposició sobre les aportacions de les dones a la ciència i la tecnologia.

La mostra es pot visitar a la Biblioteca Pompeu Fabra de Mataró fins al 16 de febrer i del 6 de març al 8 d'abril a la d'Antoni Comas.

Notícies relacionades
Ser dona i del col·lectiu LGTBIQ+ condiciona l’atenció en salut mental, denuncia la Federació Veus
L’entitat alerta que sovint es qüestiona la credibilitat de les dones amb rols de cures i les víctimes de violència masclista
“Tenir fills és un factor de pobresa”: els infants ja són el grup d’edat més empobrit, amb un 36,5%
Save The Children i Unicef demanen accelerar el desplegament de l’Estratègia de lluita contra la pobresa infantil
Cau la moratòria antidesnonaments al Congrés: més de 60.000 famílies queden desprotegides
PP, Vox i Junts voten en contra del decret, que també incloïa la revalorització de les pensions, entre altres mesures
Esplais, casals i agrupaments escoltes critiquen que Drets Socials no té “cap previsió” sobre la convocatòria d’ajuts
Les entitats alerten que la seva situació és “d’emergència”, ja que el seu finançament està “en risc”
 
Veure més notícies
 
Cultura popular
Dimarts 23 es presenta l’edició en català del llibre ‘Un ajuntament anomenat Ells’, de Francisco Candel
L’obra parla sobre els “somnis i paranys” del període decisiu en què els catalans recuperaren el timó dels ajuntaments
Santa Eulàlia se celebra a les xarxes
Un documental de l’Esbart Ciutat Comtal i una exposició virtual del Museu Diocesà conviden a descobrir la figura i llegenda de la patrona de Barcelona
 


AMIC - Qui som? - Avís legal
Rambla de Catalunya, 14 1r - 08007 Barcelona
Tel. 93 452 73 71