“Molts nois i noies necessiten recursos i acompanyament per aprofitar el temps lliure que tindran durant tres mesos. Al Casal dels Infants volem fer-los costat, i ho volem fer sumant al nostre equip la força del voluntariat”, ha valorat la directora general de l’associació, Rosa Balaguer.

 









 

 

El Casal dels Infants necessita 630 persones voluntàries per a l’estiu
Més de 2.000 joves assistiran a colònies i camps de treball entre el juliol i l’agost

Més de 2.000 infants i joves en situació de vulnerabilitat esperen passar les vacances ja sigui en casals d’estiu, colònies, camps de treball o projectes de reforç de català. Per fer-ho possible, però, el Casal dels Infants necessita 630 persones voluntàries per a l’estiu. Per això, l’entitat fa una crida per aconseguir-ne i que donin suport als grups d’infants entre el juliol i l’agost.

Com durant l’any, les vacances que organitza l’entitat tindran presència als barris de cinc municipis. Per això, caldran 340 persones voluntàries al barri del Raval de Barcelona; 100  a Sant Roc i Llefià, a Badalona; 85 al Raval-Santa Rosa i a Fondo, a Santa Coloma de Gramenet; 60 al Besòs-Maresme, el Besòs i La Mina, a Sant Adrià de Besòs) i 45 a la ciutat de Salt.

“Molts nois i noies necessiten recursos i acompanyament per aprofitar el temps lliure que tindran durant tres mesos. Al Casal dels Infants volem fer-los costat, i ho volem fer sumant al nostre equip la força del voluntariat”, ha valorat la directora general de l’associació, Rosa Balaguer. Per cercar aquestes persones voluntàries, l’entitat ha fet públic un vídeo en què els infants expliquen per què els és útil la seva tasca.
 
Una entitat que ja té 35 anys

El Casal dels Infants ja fa 35 anys que va néixer al barri del Raval de Barcelona. Actualment, acompanya durant tot l’any 7.000 infants, joves i les seves famílies. Al llarg d’aquests 35 anys, l’entitat n’ha acompanyat fins a 40.000.

 

Notícies relacionades
La Fundació ”la Caixa” destina més d’1 milió d’euros a 37 projectes d’entitats socials a les illes Balears
Entitats de defensa de les persones migrants reclamen garanties per fer efectiva la regularització extraordinària
ECAS, Coordinadora Obrim Fronteres i Regularización Ya exigeixen suport, transparència i coordinació per no deixar cap persona fora
Crida per posar fi a la infantilització de les persones amb síndrome de Down: “Vull que em tractin com a qualsevol altre adult”
Down Catalunya reivindica un tracte respectuós i coherent amb els drets de les persones amb discapacitat intel·lectual
Així s’organitzen els centres educatius contra els desnonaments de l’alumnat 
La Plataforma Docents 080 presenta una guia amb actuacions per defensar des de l’escola a les famílies en risc de perdre casa seva
 
Veure més notícies
 
Cultura popular
Dimarts 23 es presenta l’edició en català del llibre ‘Un ajuntament anomenat Ells’, de Francisco Candel
L’obra parla sobre els “somnis i paranys” del període decisiu en què els catalans recuperaren el timó dels ajuntaments
Santa Eulàlia se celebra a les xarxes
Un documental de l’Esbart Ciutat Comtal i una exposició virtual del Museu Diocesà conviden a descobrir la figura i llegenda de la patrona de Barcelona
 


AMIC - Qui som? - Avís legal
Rambla de Catalunya, 14 1r - 08007 Barcelona
Tel. 93 452 73 71