Notícies

L’Ara rep el premi a millor diari regional europeu
Dimarts, 21 de juny 2022

El diari Ara va recollir dilluns a Viena el guardó al millor diari regional de l’any en la 23a edició dels European Newspaper Awards, un reconeixement que ja va aconseguir el 2015. A més, el mitjà català va rebre vuit altres distincions per la seva tasca en periodisme digital.

“Estem concentrats en el coneixement de la nostra comunitat. Estudiar a fons l’audiència ens ha permès tenir dades d’aquelles que permeten prendre decisions: dades útils per posar el lector al centre, per convertir-lo en subscripció, per retenir-lo amb nosaltres, per innovar els processos dins de la redacció”, va explicar durant la seva intervenció la directora de l’Ara, Esther Vera.

“Ara bé, si només haguéssim d’escollir un únic objectiu, aquest seria poder seguir fent periodisme constructiu i útil per a la nostra societat, amb les eines més innovadores”, va subratllar la periodista, segons informa l’Ara.

 




                
Associa't   Planifica una campanya   Innovació   Notícies   Qui som   Junta   Objectius   Serveis   25 anys   Mitjans digitals   Mitjans en paper   Contacta'ns   
Amb el suport de:
Amb la col·laboració de:
Subscriu-te al nostre butlletí
  He llegit i accepto els termes i condicions